کلیدواژه‌ها = رضایت گردشگر
کیفیت مقصد گردشگری، هویت یابی برند مقصد و نیات رفتاری گردشگر: رویکرد روش پژوهش آمیخته

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 فروردین 1401

10.22034/jtd.2021.306303.2456

ریحانه السادات بخشایش؛ مجید محمد شفیعی؛ علی کاظمی


طراحی مدل رابطۀ مسئولیت اجتماعی مقصد و قصد بازدید مجدد در استان گیلان با روش پژوهش ترکیبی

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 115-129

10.22034/jtd.2021.277197.2299

فرشته قویدل؛ علی قلی پورسلیمانی؛ سید محمود شبگو منصف؛ علیرضا فرخ بخت فومنی


عوامل مؤثر در مدیریت امنیت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 321-332

10.22034/jtd.2021.285499.2341

حمید هاشمی؛ محمود ضیایی؛ وجه الله قربانی زاده؛ محمود جمعه پور