کلیدواژه‌ها = هویت برند
تعداد مقالات: 2
1. بررسی عوامل موثر بر وفاداری برند با نقش میانجی هویت پذیری و عشق به برند در هتل های پنج ستاره شهر مشهد

دوره 6، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 121-138

ملیحه تقدیر؛ سید مرتضی غیور باغبانی؛ مرتضی رجوعی


2. تأثیر برندسازی داخلی بر عملکرد برند در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتل‌های بین‌المللی لاله و پارسیان استقلال در شهر تهران)

دوره 6، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 80-99

مهدی ابراهیمی نژاد؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ حسین فارسی زاده؛ امین همتی