کلیدواژه‌ها = وفاداری گردشگر
تعداد مقالات: 4
1. نحوه اثرگذاری زیرساخت‌های گردشگری بر میزان وفاداری گردشگران (مطالعه موردی: شهر اصفهان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 خرداد 1400

محمدحسین ایمانی خوشخو؛ مجید فرهادی یونکی


3. تأثیر برند گردشگری شهر یزد در ایجاد رضایت و وفاداری گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر یزد)

دوره 8، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 23-37

مهدی کروبی؛ غلامرضا کاظمیان شیروان؛ فائزه حاجی گل


4. تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران)

دوره 6، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 190-207

پرویز آقایی؛ لطفعلی کوزه گر کالجی؛ حیدر محمدی