نویسنده = نرگس دل افروز
طراحی مدل عوامل تاثیرگذار بر تمایلات رفتاری گردشگران غذا در استان گیلان با استفاده از نظریه داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 31 خرداد 1401

10.22034/jtd.2022.325175.2552

ابراهیم علی زاده جورکویه؛ نرگس دل افروز؛ محمود شبگو منصف؛ یلدا رحمتی


برندسازی مقصد گردشگری با تأکید بر شناسایی ابعاد شخصیت برند مقصد برای استان گیلان

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 219-234

10.22034/jtd.2019.163650.1594

محمدرضا تقی زاده جورشری؛ نرگس دل افروز؛ محمود شبگو منصف؛ سعید باقرسلیمی