نویسنده = %D8%A7%DA%A9%D8%A8%D8%B1 %D9%BE%D9%88%D8%B1%D9%81%D8%B1%D8%AC
ارزیابی شاخص‌های برند در برندسازی جاذبه‌های ملموس گردشگری موردمطالعه: شهر تبریز

دوره 12، شماره 3، مهر 1402، صفحه 239-262

10.22034/jtd.2023.363609.2667

ژاله هاشم زاده؛ اکبر پورفرج؛ طاهره آشتیانی؛ مرتضی کرمی


الگوی تعامل پایدار سیاست و میراث فرهنگی در توسعهٔ گردشگری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران

دوره 12، شماره 2، تیر 1402، صفحه 121-140

10.22034/jtd.2021.311886.2489

محمدرضا صالحی پور؛ اکبر پورفرج؛ سیدمجتبی محمودزاده؛ احمد گل محمدی


طراحی چارچوب مشارکت عمومی ـ خصوصی در گردشگری برمبنای فراترکیب مطالعات پیشین

دوره 10، شماره 2، تیر 1400، صفحه 251-276

10.22034/jtd.2020.238477.2074

ندا زرندیان؛ محمدرضا فرزین؛ علی اصغر شالبافیان؛ اکبر پورفرج؛ سید مجتبی محمودزاده