نویسنده = %D9%BE%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B2 %D8%A2%D9%82%D8%A7%DB%8C%DB%8C
ارزش ویژه برند مقاصد گردشگری در شهرهای مرزی، رهیافتی جهت وفاداری گردشگران (مورد: شهر بانه)

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 125-138

10.22034/jtd.2020.220811.1974

لطفعلی کوزه گر کالجی؛ پرویز آقایی؛ مراد دلالت؛ حیدر محمدی


تاثیر ارزش ویژه برند گردشگری بر وفاداری گردشگران موزه (مورد مطالعه: موزه ملی ایران)

دوره 6، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 190-207

10.22034/jtd.2020.110406

پرویز آقایی؛ لطفعلی کوزه گر کالجی؛ حیدر محمدی