نویسنده = %DB%8C%D8%B2%D8%AF%D8%A7%D9%86 %D8%B4%DB%8C%D8%B1%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C
طراحی مدل کارآفرینی استراتژیک در صنعت گردشگری

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 1-16

10.22034/jtd.2019.201271.1823

یزدان شیرمحمدی؛ محمد امین معاونی


تحلیل اثر ارتباطات یکپارچه بازاریابی و فناوری اطلاعات پیشرفته بر ارزش ویژه برند گردشگری سلامت

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 1-19

زینب هاشمی باغی؛ یزدان شیرمحمدی؛ نسترن شاهسون